Samochody do ŚlubuNasze Pojazdy

border_line_3 Vehicles

samochód do ślubu

FIAT 125p

  • Rok produkcji:
    1971
    Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. W grudniu 1965 roku podpisano umowę intencyjną z włoskim Fiatem. W efekcie tej umowy od listopada 1967 roku z taśm FSO zaczęły zjeżdżać Polskie Fiaty 125p. Nasz egzemplarz pochodzi z początków produkcji tj. z roku 1971. Znaleźliśmy go dosłownie w polu, zabraliśmy do domu i przez 2 lata pracowaliśmy nad przywróceniem go do stanu fabrycznego. Udało się ! Model z 1971 roku wyróżnia lewarek skrzyni biegów w kierownicy oraz stacyjka z lewej strony. Pionowe światła tylne, piękny kolor Ecru oraz oryginalnie utrzymana tapicerka w kolorze Bordo to tyko niektóre z cech tego pięknego egzemplarza.

samochód do ślubu

Ford mustang gt Kabrio

  • ROK PRODUKCJI
    2005
    Amerykański samochód osobowy produkowany od 1964 roku, jako amerykańska odpowiedź na produkowane w Europie sportowe wozy GT. Pierwszy egzemplarz zaprezentowano 17 kwietnia 1964 roku. Ford Mustang pojawiał się w bardzo wielu filmach, teledyskach i grach komputerowych. Jednym z pierwszych filmów, w których wystąpił (w wersji kabriolet) był Żandarm z Saint-Tropez. Nasz egzemplarz to kabriolet V generacji wyprodukowany w 2005 roku - nazwa kodowa S-197. Kolor Screaming Yellow i silnik GT 4,6L V8. Wyposażyliśmy naszego Mustiego w profesjonalne nagłośnienie oraz podświetlenie led podwozia. Wydech Borla potęguje tylko efekt. Egzemplarz jeden na milion!

samochód do ślubu

MERCEDES-BENZ E-KLASA

  • Rok produkcji:
    2017
    Znak gwiazdy zarejestrowano w 1909 roku. Poszczególne ramiona gwiazdy odpowiadały ziemi, wodzie i powietrzu - miejscom, które miał zawojować Mercedes. Klasa E została wprowadzona jako następca kultowego modelu W124 produkowanego od 1997 roku. Nasz model ma nazwę kodową W212. Przepiękny kolor białej perły doskonale kontrastuje z czarnym dachem. "Bez gwiazdy nie ma jazdy"!

samochód do ślubu

BMW 730 xd

  • ROK PRODUKCJI
    2015
    BMW serii 7 to klasyka gatunku limuzyn - luksusowe auta sedan klasy wyższej trafiające na rynek już od 1977 roku. Nasz model nosi nazwę kodową G11. To nowoczesne i prestiżowe auto o wyróżniającej się stylistyce, na które trudno pozostać obojętnym. Jak na auto luksusowe przystało, wyposażenie jest niezwykle bogate. Kolor smolisty granat, wnętrze w kolorze koniaku i wszechobecna elektronika i nowoczesność. Absolutny prestiż i elegancja. Wbrew wszystkim legendom nasz egzemplarz wyposażony jest w kierunkowskazy, a nasz kierowca ubrany jest w garnitur.

samochód do ślubu

MERCEDES-BENZ SLK

  • Rok produkcji:
    1997
    Kolejny Mercedes w naszej Stajni. Tym razem to model SLK - sportowy samochód osobowy produkowany przez Mercedes-Benz w latach 1996–2004. Dostępny jako 2-drzwiowy roadster. Skrót SLK oznacza: Sportlich, Leicht und Kurz, czyli sportowy, lekki i krótki. Taki właśnie jest SLK. Nasz model pochodzi z początków produkcji - rok 1997. Przepiękny błękitny kolor najbardziej cieszy oko w pełnym słońcu. Wnętrze także jest zaakcentowane materiałem w kolorze nadwozia. Całość sprawia, że ten egzemplarz jest jedyny w swoim rodzaju.

samochód do ślubu

VW GARBUS

  • ROK PRODUKCJI
    1970
    „Co świat kocha w Niemczech” – to nagłówek legendarnej reklamy Volkswagena z końca lat 60-tych. Poniżej nagłówka znajdował zbiór kolorowych zdjęć: Heidelberg, zegar z kukułką, kwaszona kapusta z kluskami, Goethe, jamnik, skała Lorelei – i Garbus. Historia Garbusa rozpoczęła się 17 stycznia 1934 roku, kiedy Ferdinand Porsche spisał swoje „Exposé dotyczące budowy niemieckiego samochodu dla ludu”. Dla milionów osób auto z emblematem VW na kierownicy było pierwszym samochodem, z którym mieli kontakt już na kursach prawa jazdy. Miliony kupiły sobie Garbusa jako pierwszy własny samochód. Nasz egzemplarz pochodzi z Meksyku. Kolor to piękny fiolet-perła. Wnętrze koloru bordo idealnie kontrastuje z całym nadwoziem. Silnik został odbudowany od podstaw. I ten dźwięk ... jest to odgłos tak niepowtarzalny, jak jego sylwetka - świst, świergotanie, szelest, na które nakłada się uspakajający, głęboki dźwięk.

samochód do ślubu

polonez 1500

  • Rok produkcji:
    1979
    Jest 3 maja 1978 roku. FSO z dumą prezentuje nowy model nazwany Polonez. Jest to owoc prac mających na celu zbudowanie przestronnego i komfortowego samochodu klasy średniej. Chociaż przez wiele lat z polskich fabryk wyjeżdżały przeróżne auta, w tym czasie nie dorobiliśmy się niczego, co można by nazwać własną "marką". Kanciaste 125p i "Maluchy" sprzedawane były jako "Polskie Fiaty", jedynie Syreny i Polonezy występowały pod nazwami FSO i FSM. Mamy 21 wiek, a polskie samochody spotkać można w wielu innych, egzotycznych, zakątkach globu...nawet w Tajlandii. Tak więc... Kochajmy Polonezy. To ostatni polski samochód osobowy. Nasz egzemplarz to pełen kult tego wyjątkowego pojazdu. Auto w kolorze bursztynu - L79 oraz bardzo wygodne wnętrze w kolorze czarnym. To wszystko okraszone nadwoziem znanym jako "borewicz".

fiat 125p

  • ROK PRODUKCJI
    1982
    Fiat 126p zapisał się trwale w polskiej kulturze, stał się ikoną zmotoryzowanej Polski…szczególnie tej ludowej. Polacy, po zakupie licencji, stworzyli z niego kultowe auto. 6 czerwca 1973 roku z zakładów w Bielsku-Białej wyjechał pierwszy Fiat 126p. Pierwszy egzemplarz trudno jednak nazwać prawdziwie polskim – został on bowiem złożony z części dostarczonych prosto z Włoch. Egzemplarz ten otworzył jednak nowy i niezwykle ważny rozdział w historii polskiej motoryzacji. Podczas swojego 45-letniego żywota Fiat 126p przeszedł szereg liftingów oraz modernizacji. Historia Fiata 126p skończyła się w 22 września 2000 roku. Nasz egzemplarz pochodzi 1982. Posiada tzw. "kapliczkę" czyli licznik w kształcie koła. Odpalany jest oczywiście z linki. I to tyle z oryginału. Pierwotnie brązowy dostał nowy image - niebieska perła. W środku w całości obity białym materiałem skóro-podobnym. Komplet uzupełnia profesjonalne nagłośnienie wraz z zewnętrznymi, wodoodpornymi głośnikami i bezprzewodowym mikrofonem. Podwozie jest podświetlone ledami w kolorze białym. Całość robi piorunujące wrażenie, a nasz "Maluch" znany jest w całej Polsce.

łada samara 1500 5d

  • Rok produkcji:
    1991
    Starsi zmotoryzowani rodem z socjalistycznych czasów pamiętają zapewne jeszcze dosyć dobrze wytwórcę tego modelu - firmę AwtoWAZ. W 1984 roku oficjalnie uruchomiono produkcje Łady 2108, w naszych rodzinnych stronach znanej jako Samara. Co ciekawe do pomocy zaangażowali mistrzów z Porsche. Kanciasta sylwetka nadwozia w udany sposób wpisuje się w modę minionej epoki. Nasz egzemplarz to kopia modelu, który pojawił się naszym życiu jako pierwszy własny samochód osobowy. Niezniszczalna blacha oraz silnik, który z łatwością mógł konkurować z Oplem Astrą 1.6 spowodował, że zatrzymaliśmy ten samochód na dłużej. Sentyment pozostał, więc Samara pojawiła się ponownie w naszej Stajni.

Chevrolet tahoe

  • ROK PRODUKCJI
    2001
    Niektórzy twierdzą, że założenie rodziny to koniec motoryzacyjnych marzeń. Samochody, które pozwalają zabrać kilka pociech na wakacje rzekomo są z definicji nudne. Najwidoczniej nie jeździł Tahoe z 300 konnym silnikiem, a już na pewno nie siedział za kierownicą naszego egzemplarza. Bandycki wygląd niczym z filmów o 2PAC'u. Łańcuch z dolarem na klacie, czarne szyby i futro. Nieeee... to nie u nas. Nasz egzemplarz to 8 osobowy SUV w kolorze czarny mat. Wyposażony w fajne nagłośnienie co powoduje, że nawet najdłuższa podróż przebiega w super komfortowych warunkach. Impreza w samochodzie - tak jest! to jest jedno z zastosowań tego wehikułu. Zapraszamy!

WSK

  • Rok produkcji:
    1979
    WSK czyli „Wiejski Sprzęt Kaskaderski”, jak uszczypliwie mówiono o motocyklach tej marki. Tak naprawdę WSK to skrót od Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego PZL w Świdniku. WSK to jeden z kultowych polskich motocykli. Produkcję motocykli rozpoczęto w 1954 roku. 31 października 1985 roku z taśmy zakładu zjechała ostatnia WSK'a i tym samym był to ostatni motocykl wyprodukowany w Polsce. Na motocyklu WSK M06 B3, Marek Michel, student z Krakowa, odbył w 1974 roku podróż dookoła świata. Przysporzyło to świdnickiej fabryce, olbrzymią reklamę. Nasz model to właśnie M06 B3 czyli popularna "garbuska". W pełni odrestaurowana i śmigająca jak mało który motocykl.

PANNONIA

  • ROK PRODUKCJI
    JESZCZE NIEZNANY
    Pannonia to ceniona węgierska marka jednośladów. Ta marka motocykli powstała w 1954 roku i produkowana była w zakładach Csepel w Budapeszcie. Nie była to konstrukcja w żaden sposób odkrywcza, mało tego, już wówczas nie wyróżniała się z tłumu konkurencyjnych modeli. Powstała na bazie motocyklu Csepel 250, który produkowany był jeszcze przed wojną. Na przerwanie produkcji i zamknięcie zakładów Csepel zdecydowano się w 1975 roku. Naszą Pannonie znaleźliśmy w południowej Polsce. Była w całkiem dobrym stanie wizualnym, jednak mechanicznie brakowało jej sporo. Renowację zaczęliśmy od pomysłu, który szybko się pojawił - Pannonia jako uzupełnienie przyjemności z jazdy Mustangiem. Dlatego też przemalowaliśmy kanarkowy żółty na kolor ze stajni Mustanga - Screaming Yellow. Robi niesamowite wrażenie, a w połączniu z Mustangiem to już majstersztyk - jeden jedyny!

TARPAN

  • Rok produkcji:
    1991
    No i mamy - "polskie Vito" :). Dokładnie w 1999 roku obiecaliśmy sobie z kolegą, że jak się dostaniemy na studia to kupimy sobie Tarpana. I co? Na studia się dostaliśmy, a Tarpana jak nie było tak nie ma...nie było, bo już jest. Tarpan, czyli rolnicze auto do wszystkiego - historia Tarpana zaczyna się podobnie jak dzieje Syreny R-20. Na początku lat 70. XX wieku nowe kierownictwo partyjne pod wodzą I sekretarza PZPR Edwarda Gierka daje sygnał do skonstruowania auta dla rolnika posiadającego własne gospodarstwo. Tarpan stał się najbardziej rozpoznawalnym i udanym samochodem rolniczym. Nasz egzemplarz to dumny model typu Pick-up. Kolor niebieski i doskonale zachowane czarne wnętrze. Co więcej okazuje się, że Tarpan to idealny stół. Duży, pojemny, wysoki i kultowy. Służy nam dumnie jako przestrzeń na catering.
border_line_3 Vehicles